Biežāk uzdotie jautājumi
- Vispārīgi jautājumi
- Pakalpojumu sniedzēji
- Lietotāji
Eventify, kā nomas platformā pasākumiem, satiekas divas puses - Pakalpojumu sniedzēji (1) - cilvēki, kuriem ir kaut kas, ko iznomāt pasākumiem (priekšmeti, norises vietas vai pakalpojumi) un Lietotāji (2) - cilvēki, kuriem šīs lietas varētu noderētu viņu nākamajam pasākumam (kāzām, dzimšanas dienas svinībām, koncertam, mini festivālam utml.). Pēc vajadzīgā sludinājuma atrašanas Lietotāji platformā var veikt rezervācijas, pieprasot nomāt preci, norises vietu vai pakalpojumus uz konkrētiem datumiem vai stundām.
Pakalpojumu sniedzēji ir fiziskas vai juridiskas personas, kuras šeit, Eventify, publicē savu sludinājumu, lai citi to varētu nomāt. Ikviens var kļūt par Eventify pakalpojumu sniedzēju.
Lietotāji ir fiziskas vai juridiskas personas, kuras vēlas nomāt priekšmetus, norises vietas vai pakalpojumus saviem pasākumiem. Ikviens var kļūt par Eventify Lietotāju.
Eventify atbalsta divas dažādas maksājumu metodes - karšu maksājumi un skaidrā naudā ar rēķinu. Skaidras naudas maksājumi pašlaik ir pieejami tikai Premium Dalībniekiem.
Lai kļūtu par Premium Dalībnieku, tev jābūt aktīvam Eventify lietotājam ar ievērojamu skaitu platformā ievietotu preču un/vai ar 10 vai vairāk veiksmīgu rezervāciju vēsturi - vai nu kā Pakalpojumu sniedzējam vai kā Lietotājam. Eventify sazinās ar katru, kurš kvalificējas kā Premium Dalībnieks, bet, ja tu domā, ka kvalificējaties un mēs vēl neesam ar tevi sazinājušies, lūdzu, raksti mums ziņu uz info@evenitfy.lv